Data og integrasjon
Data og integrasjon består av team som hjelper ulike deler av TV 2 å skape verdi ut av data.
Verdien taes ut i at vi jobber mer effektivt, og at vi får ny innsikt som gjør at vi tar bedre beslutninger og skaper innhold som engasjerer vårt publikum. Her er noen eksempler på hva teamene våre gjør.
👉🏻 Programpublisering: Effektivisere arbeidsflyter med data
Jobber sammen med ISPA og Produksjon m.fl. for å gjøre det enklere å få ut alt det gode innholdet vi har på kanalene våre og på TV 2 Play og mye mer.
👉🏻 Data og innsikt: Skape vekst på Play og friflater med data
Jobber sammen med Abonnement og TV2.no for å skaffe innsikt fra brukerne som gjør oss i stand til å lage bedre tjenester og sikre inntekter.
👉🏻 Sports- og nyhetssdata: Bidra til engasjerende innhold med data
Jobber sammen med “hele” TV 2 for å bruke eksterne sports- og nyhetsdata for å skape gode opplevelser i sendingene, i livesenteret og mye annet.
👉🏻 Innholdsplattform: Forbedre innholdsproduksjonen med data
Jobber sammen Produksjon, Nyhetene og Sporten for å forenkle og forbedre innholdsproduksjon og publisering.
👉🏻 Annonsørtjenester: Skape digitale reklameinntekter med data
Jobber sammen med Marked for å realisere målene vi har satt oss på digital reklame gjennom gode tjenester for selvbetjening, innsikt og målretting for annonsører.
👉🏻 Plattform: Forenkle arbeidet til team med data
Jobber sammen med andre team i Digital for å gjøre det enkelt å kjøre tjenestene som utvikles i et trygt, skalerbart og brukervennlig kjøremiljø i skyen (AWS).