Arjuno Alistair Lewis, kommersiell produktutvikler
Hvorfor valgte du TV 2 som arbeidsplass?
TV 2 er et selskap som alle kjenner til, og som spiller en stor rolle i det norske samfunnet. Jeg fikk inntrykk av at TV 2 har satset mye på ny teknologi de siste to-tre årene, og med TV2.no som et stort satsningsområde var det en "no brainer" å bli en del av TV 2. Vekstreisen TV2.no er inne i nå, er det veldig spennende å være en del av hvor jeg får muligheten til å jobbe med flinke og dedikerte kollegaer. Jeg opplever at det har vært utrolig gøy og givende å være en del av TV 2 de siste 6 månedene!
Navn: Arjuno Alistair Lewis
Stillingstittel: Kommersiell produktutvikler
Utdanning: Master of Science, Information Systems – Digital business systems
Avdeling: Kommersiell produktutvikling i Marked og salg
Ansatt i TV 2 siden: September 2022
Hva ser du mest frem til når du våkner om morgenen og gjør deg klar å gå på jobb?
Kulturen i TV 2 gjør det veldig enkelt å komme med nye ideer og føle at du har påvirkning i viktige beslutningsprosesser. Man merker med en gang at TV 2 er et mediehus som virkelig satser på sine ansatte. Hver dag får jeg mulighet til å bryne meg på nye utfordringer. Jeg ser alltid frem til møter hvor vi tar for oss spennende problemstillinger, der vi ofte må tenke utenfor boksen, for å få til gode løsninger med spennende teknologi. Gleder meg også til å møte gode kollegaer og å ha det gøy på kontoret enten faglig eller sosialt!
Hvordan ser en typisk arbeidsdag ut for deg?
Oppgaven og ansvaret mitt er å sikre kommersiell vekst i Display (online)-annonsering på TV2.no, samt sikre at vi møter de finansielle målene våre som er satt hvert tertial. Stødige inntekter er utrolig viktig for at vi skal kunne fortsette å produsere kult og relevant innhold på TV2.no, og Display-advertising er en stor del av det arbeidet. En av hovedoppgavene mine er derfor å kontinuerlig sikre og forbedre de kommersielle og tekniske aspektene relatert til Display, og sørge for at vi forblir attraktive i markedet mot annonsørene og mediebyråene.
Arbeidsdagene mine ser aldri like ut, og jeg får muligheten til å prioritere oppgaver slik at jeg alltid jobber med viktige og spennende oppgaver. Jeg jobber mye med å samle inn informasjon fra ulike mennesker i organisasjonen, og sikre at vi jobber sammen for å utvikle nye og eksisterende produkter og løsninger. Det betyr at jeg noen ganger jobber med utviklere, designere og andre ganger med mennesker i salgsorganisasjonen vår. Dette gjør kulturen i TV 2 spennende og inkluderende!
Hvordan opplever du arbeidsmiljøet i TV 2?
TV 2 skjønner work-life balance konseptet godt, og det er satt virkelig fokus på personlig utvikling. Folk her vil videre og man merker at i en såpass stor bedrift så er det alltid noe nytt spennende ting som skjer. Vi har i tillegg masse aktiviteter man kan være med på utenfor arbeidstiden, og det har vært kjempegøy å ta del i noen av disse. I tillegg så TV 2 har veldig bra fester!
– Et inkluderende miljø, bra faglig miljø, og kollegaer som virkelig er åpne og mottakelige for nye folk. Den viktigste ressursen til TV 2 er alle de flinke folkene som jobber her!
Møt folkene våre
-
Håkon Kvam Lyngstad, breakingjournalist
-
Ole Ebbesen og Ingrid Wollberg, fotojournalister
-
Christel Schultz, kundesjef
-
Einar Aaby Hirsch, teamleder
-
Silje Anita Hallem, advokat
-
Torkil Auran, prosjekteier
-
Katarina Swendgaard Borge, business controller
-
Marie Evje, forretningsutvikler
-
Elias Engevik, fotojournalist
-
Arbër Maliqi, produsent
-
Ingrid Wollberg, fotojournalist
-
Heidi Lea, dataanalytiker
-
Sander Englund Smørdal, utgavesjef
-
Eda Syvertsen, prosjektutvikler
-
Annikken Valland, utspillingsprodusent
-
Line Njøs, innholdsplanlegger
-
Magne Sandnes, bildesjef
-
Stig Omland, rådgiver sportskonsepter
-
Helene Boge, webutvikler
-
Preben Fjell, engasjementsreporter
-
Marlene Sætevik, utvikler
-
Siril Eikrem Finnøy, produkteier for Data og Målretting
-
Arjuno Alistair Lewis, kommersiell produktutvikler
-
Silje Hestevik, utviklingssjef
-
Karina Øverland Haugen, Løsningsarkitekt
-
Einar Aaby Hirsch, teamleder Team NÅ
-
Maria Schiller Tønnessen, frontredigerer
-
Lene Hegland, SEO-ansvarlig
-
Kenneth Cuomo, Customer success spesialist
-
Melina Pambou Sundfør, teamleder digitale sports-konsepter
-
Stian Langsrud, senior IT-konsulent