Cal Hammerich, SoMe-ansvarligsportskonsepter
- Jeg har så lenge jeg kan huske hatt en drøm om å jobbe i TV 2. TV 2 er mer enn en TV-kanal, TV 2 gjør det mulig for meg å utvikle meg og bruke all kompetansen jeg har opparbeidet meg. Er det et sted jeg føler jeg kan vokse og utvikle meg sammen med de beste folkene i bransjen, så er det TV 2. Derfor valgte jeg TV 2 som arbeidsplass.
Navn: Cal Hammerich
Stillingstittel: SoMe-ansvarlig
Utdanning: Radio- og tv-journalistikk ved Gimlekollen mediehøgskole.
Avdeling: Marketing
Ansatt i TV 2 siden: 1. mars 2022
Hva ser du mest frem til når du våkner om morgenen og gjør deg klar å gå på jobb?
Jeg ser mest frem til å jobbe sammen med gode kolleger og skape innhold som vi umiddelbart ser resultater fra. Jeg ser også frem til å være kreativ sammen med et nydelig team som kun vil hverandre vel, og bygge hverandre gode.
Hvordan ser en typisk arbeidsdag ut for deg?
Jeg sammen med flinke kolleger styrer TV 2s hovedkontoer på sosiale medier. I løpet av en arbeidsdag kan jeg ha vært ute på opptak, klippet materiale og publisert på de største kontoene til TV 2. I tillegg jobber jeg aktivt med strategi hvor vi hele tiden prøver å bli bedre og nå ut til de riktige målgruppene med riktig innhold. Jeg er tett på produksjonsselskap, profiler og alle ledd i bedriften.
Hvordan opplever du kulturen/arbeidsmiljøet i TV 2?
Det er noe som kalles for å «blø for drakten», jeg føler at utrykket beskriver TV 2-ere på en god måte. Det er gode, kreative samtaler ved kaffemaskinen, og alle vil deg vel. TV 2 er et sted hvor det kreative settes pris på, og muligheten for personlig utvikling vektes høyt. Bedriften setter pris på de ansatte og det arrangeres både faglige og sosiale samlinger som jeg har nytt godt av.
Det finnes ikke mange bedrifter med over 1000 ansatte fordelt på de to største byene i Norge, som i tillegg huser de flinkeste folkene i bransjen. TV 2 har vært en viktig del av det norske folks hjem i 30 år, og det skal hvert fall være viktig de neste 30 årene.
Møt folkene våre
-
Håkon Kvam Lyngstad, breakingjournalist
-
Ole Ebbesen og Ingrid Wollberg, fotojournalister
-
Christel Schultz, kundesjef
-
Einar Aaby Hirsch, teamleder
-
Silje Anita Hallem, advokat
-
Torkil Auran, prosjekteier
-
Katarina Swendgaard Borge, business controller
-
Marie Evje, forretningsutvikler
-
Elias Engevik, fotojournalist
-
Arbër Maliqi, produsent
-
Ingrid Wollberg, fotojournalist
-
Gaute Bugge Drangsholt, vaktsjef Sporten
-
Heidi Lea, dataanalytiker
-
Sander Englund Smørdal, utgavesjef
-
Eda Syvertsen, prosjektutvikler
-
Annikken Valland, utspillingsprodusent
-
Line Njøs, innholdsplanlegger
-
Magne Sandnes, bildesjef
-
Stig Omland, rådgiver sportskonsepter
-
Helene Boge, webutvikler
-
Preben Fjell, engasjementsreporter
-
Ove Nordahl-Pedersen, UX designer
-
Marlene Sætevik, utvikler
-
Siril Eikrem Finnøy, produkteier for Data og Målretting
-
Arjuno Alistair Lewis, kommersiell produktutvikler
-
Silje Hestevik, utviklingssjef
-
Karina Øverland Haugen, Løsningsarkitekt
-
Einar Aaby Hirsch, teamleder Team NÅ
-
Maria Schiller Tønnessen, frontredigerer
-
Lene Hegland, SEO-ansvarlig
-
Kenneth Cuomo, Customer success spesialist
-
Melina Pambou Sundfør, teamleder digitale sports-konsepter
-
Stian Langsrud, senior IT-konsulent