
Play og lineær
Oppdraget til Play og lineær er å lage den største og mest lønnsomme strømmetjenesten i det norske markedet, både med og uten reklame. Vi skal sørge for at våre kunder enkelt kan finne det innholdet de ønsker og se mest mulig av vårt kvalitetsinnhold innen underholdning, sport og nyheter.
Vi skal levere verdi til sluttkundene - seerne, og vi skal levere verdi til de TV 2-ansatte som jobber med publisering av TV 2-innholdet og vi skal levere verdi til våre reklamekjøpere.
Produktområdene våre er:
- Innholdsopplevelse: jobber med hvordan innholdet publiseres, vises til kunde og konsumeres av kunde/seer
- Kundevekst: jobber med salg, churn, CxM systemene våre
- Reklame: jobber med reklameopplevelsen på play og en annonsørplattform der reklamekjøpere selv kan kjøpe reklame og se effekten av det.
De som jobber hos Play og lineær har kompetanse innen produktdesign, produktanalyse, dataplattform, programpublisering, kundereise, reklameopplevelse, AI, Data, Frontend, back end utvikling og flere andre områder.
Teamet består av både interne ansatte og konsulenter med spesialisert kompetanse. Til sammen er vi ca 100 personer i Play og lineær. Det er en miks av ulike utviklere, data analyster data scientister, produktdesignere, produktledere, ML/AI spesialister
-
Oppdraget vårt er å gi kundene det beste innholdet, på enklest mulig måte – enten de vil ha underholdning, sport eller nyheter, med eller uten reklame.
Marius Bjerke
Domeneleder
-
Cecilie Kristiansen, produktdesigner
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-